Jade

Offline Status: VW Verified
My contris
102
My Friends
0
My Followers
0
Following
0
  • Jade Clothespin Hell
    Jade Clothespin Hell - I promised ya so here they are! In Voyeurweb I could only show clothespins on my nipples, but here in RedClouds, you guys get everything! I was really amazed when I did this. It actually hurt MORE taking them off than putting them on. Go fig! Well, I'm just glad I can show you these, the video is actually kinda funny, that is if you like to see me in pain!! lol Hit the link above to see it all! Jade
  • Tie Me Up Jade
    Tie Me Up Jade - Hi huns, well, u got your wish! You wanted to see those clothespins on my clitty, so go check out RedClouds! Well, not exactly on my clit, but on both sides of my pussy lips! Hope that's good enough. I love the suggestion from one of the comments to rub my clit when I take em off, and he's right. It's great!!! WOW what an orgasm I had! The video is great, I can't wait to do it again. I keep those clothespins next to the bed now. lol I moved ahead a little, I'm just tied up now, and all I know is I wasn't going nowhere!! Jade.
  • Watch Jade Squirt!
    Watch Jade Squirt! - Well, it's that time! I've held back as long as I could, and now the pics you've been waiting for!! I wanted to make sure it was a good squirt, just for you guys! And pic number 3 caught it just right, don't you think?? Cumming up next, my first voyage into bondage/SM. Video is already up, and hot, and painful!! Jade.
  • My Classmate Clair
    My Classmate Clair - I reeeeeeally love school! The day I met Clair, I knew right then we were going to be friends. She begged to get into our kissing circle, and now, she's usually the one who starts it off! We only have two classes together, but we sit next to each other and giggle like little schoolgirls. lolol You'll love her in the video I just put up, those big lucious boobies are so damn yummy! She says HI by the way, hope you like her as much as I do!! Jade
    • Yeap!! She is the kind of girl you want to take home when her mom ain't home!!!
  • Jade Clothespin Hell
    Jade Clothespin Hell - Well, now I've gone and done it. I've entered the world of S and M! I guess that's what you call this, not really sure. I got tied up after this and that gotta be bondage, right? Anyway, this is the first time I've ever done anything closely remote to this, and actually, I kinda liked it! Except when the clothespins came off...OUCH!! You should love the video, very good stuff. I've also added video of my newest bestest schoolmate a girl could ever have, a tall, busty blond named Clair! I'll show ya some pics of her soon, yummy!! Let me know how you like the new video, and Sylvio, you ol horse..(hung like one) keep those pictures a cumming!! Jade.

Upload Avatar

Supported formats: jpg, png, gif; Maximum file size: 2 MB;

0%